ATG svarar på kritiken efter ATG Live-dissen
Johanna Åberg, Head of Marketing ATG. Foto: Lars Jakobsson/TR Bild
Sedan förra måndagen ingår ATG Live i Com Hems grundutbud.
Men under flera dagar visas TV12-sändningen i kanalen vilket skapat frågor och irritation bland tittarna.
– Vi gör bedömningen att de programmen har större möjlighet att få nya tittare att upptäcka spänningen med trav- och galopp, säger Johanna Åberg, Head of Marketing på ATG.
Av: Rickard Hansson
Publicerad: Travronden Sport & Spel - Digital
Travronden Sport & Spel
Du betalar endast 1 krona första månaden och får då direkt tillgång till allt på Travronden.se, Travrondenspel.se, i Travronden app samt e-tidningarna Travronden Sport, Travronden Spel och Travronden Helg
Priset gäller första månaden, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.