Sveriges ledande travtidning
ANNONS

Axevallas nya marknadschef: "Kanske svär i kyrkan"

Foto: Maria Holmén/TR Bild
Sara Mowbray Jönsson. Foto: Maria Holmén/TR Bild

Axevalla anställde en ny marknadschef i slutet av 2018.
Sara Mowbray Jönsson tror på mixen mellan nya affärer och att öka medvetenheten om travsporten.
– Kanske är det som att svära i kyrkan men vi vi locka nya människor som primärt inte kommer för travet, säger hon.

Publicerad:

Det här är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa.

Logga in

Eller

Travronden Sport & Spel - Digital

Travronden Sport & Spel

Du betalar endast 1 krona första månaden och får då direkt tillgång till allt på Travronden.se, Travrondenspel.se, i Travronden app samt e-tidningarna Travronden Sport, Travronden Spel och Travronden Helg

Priset gäller första månaden, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.