Sveriges ledande travtidning
Sveriges ledande travtidning
ANNONS

Axevallas nya marknadschef: "Kanske svär i kyrkan"

Foto: Maria Holmén/TR Bild
Sara Mowbray Jönsson. Foto: Maria Holmén/TR Bild

Axevalla anställde en ny marknadschef i slutet av 2018.
Sara Mowbray Jönsson tror på mixen mellan nya affärer och att öka medvetenheten om travsporten.
– Kanske är det som att svära i kyrkan men vi vi locka nya människor som primärt inte kommer för travet, säger hon.

Publicerad:

Det här är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa.

Logga in

Eller

Prova Travronden Digital – två månader för en krona!

Travronden Digital
Du får obegränsad tillgång till alla artiklar, startlistor och tips på Travronden.se och TravrondenSpel.se.
Till erbjudandet
Erbjudandet gäller endast för nya abonnenter och övergår efter provperioden till ett tillsvidareabonnemang för 149 kr i månaden.
ANNONS