Insikt: Banornas slogans
L’Oreals Because you’re worth it och Carlsbergs Probably the best beer in the world är exempel på slogans som konsumenten starkt förknippar med varumärket.
Hur ser travbanorna på slogans och vilka använder sig av sådana budskap?
Solvalla har begravt Bäst på plats – medan Årjängs Sveriges vackraste travbana blivit en viktig del i hela verksamheten.
Travronden Sport & Spel digital
Häng med oss under hela travsommaren! ☀️
Få tillgång till allt från Travronden och Travronden Spel.
Vi ger ut tre e-tidningar varje vecka och du har tillgång till allt på våra sajter travronden.se och travrondenspel.se.
Detta ingår
✅ Alla artiklar på travronden.se
✅ Alla speltips på travrondenspel.se
✅ Alla tv-program från Travronden
✅ Tre e-tidningar varje vecka
✅ Tre e-magasin varje år (inklusive Vinternumret)
✅ Startbevakning
✅ Nyhetsbrev
✅ Travronden App 📲
Häng med oss under hela travsommaren! ☀️
Få tillgång till allt från Travronden och Travronden Spel.
Vi ger ut tre e-tidningar varje vecka och du har tillgång till allt på våra sajter travronden.se och travrondenspel.se.
Detta ingår
✅ Alla artiklar på travronden.se
✅ Alla speltips på travrondenspel.se
✅ Alla tv-program från Travronden
✅ Tre e-tidningar varje vecka
✅ Tre e-magasin varje år (inklusive Vinternumret)
✅ Startbevakning
✅ Nyhetsbrev
✅ Travronden App 📲
Gå vidaresamtycker jag till TR Media ABs villkor, samt bekräftar att jag har läst TR Media ABs integritetspolicy.