Sveriges ledande travtidning
ANNONS

Insikt: Banornas slogans

Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
Jörgen Forsberg, Markus Myron och Anders Malmrot. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD

L’Oreals Because you’re worth it och Carlsbergs Probably the best beer in the world är exempel på slogans som konsumenten starkt förknippar med varumärket.
Hur ser travbanorna på slogans och vilka använder sig av sådana budskap?
Solvalla har begravt Bäst på plats – medan Årjängs Sveriges vackraste travbana blivit en viktig del i hela verksamheten.

Publicerad:

Det här är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa.

Logga in

Eller

Travronden Sport & Spel - Digital

Travronden Sport & Spel

Du betalar endast 1 krona första månaden och får då direkt tillgång till allt på Travronden.se, Travrondenspel.se, i Travronden app samt e-tidningarna Travronden Sport, Travronden Spel och Travronden Helg

Priset gäller första månaden, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.