Sveriges ledande travtidning
ANNONS

Så går det för publiksatsningen under STL Sommartrav

Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
Lindesberg var först ut. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
Hoppborgar på Solvalla. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
Lindesberg var först ut. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD

En målsättning med publiksatsningen STL Sommartrav var ökning med 20 procent.
Vädret har verkligen varit med travet den här sommaren och halvvägs in i turnén är siffrorna positiva.
– Ser man till publikutvecklingen i övrigt så känns det bra om vi lyckas bryta en nedåtgående trend, säger projektledaren Jan-Olof ”Molle” Molin.

Publicerad:

Det här är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa.

Logga in

Eller

Travronden Sport & Spel - Digital

Travronden Sport & Spel

Nu får du hela Travrondens digitala utbud gratis i två månader. Du får alla nyheter och uppdateringar på travronden.se, travrondenspel.se samt e-tidningarna Travronden Sport, Travronden Spel och Travronden Helg.

Fri läsning gäller första två månaderna, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.