Så går det för publiksatsningen under STL Sommartrav
Lindesberg var först ut. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
Hoppborgar på Solvalla. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
Lindesberg var först ut. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
En målsättning med publiksatsningen STL Sommartrav var ökning med 20 procent.
Vädret har verkligen varit med travet den här sommaren och halvvägs in i turnén är siffrorna positiva.
– Ser man till publikutvecklingen i övrigt så känns det bra om vi lyckas bryta en nedåtgående trend, säger projektledaren Jan-Olof ”Molle” Molin.
Av: Rickard Hansson
Publicerad: Travronden Sport & Spel Digital
Travronden Sport & Spel
Läs allt från Travronden!
Vi ger ut tre e-tidningar varje vecka och du har tillgång till allt digitalt på travronden.se och travrondenspel.se.
Detta ingår
✅ Alla artiklar på travronden.se
✅ Alla speltips på travrondenspel.se
✅ Alla tv-program från Travronden
✅ Tre e-tidningar varje vecka
✅ Tre e-magasin varje år (inklusive Vinternumret)
✅ Startbevakning
✅ Nyhetsbrev
Priset gäller första månaden, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.