Så går det för publiksatsningen under STL Sommartrav
Lindesberg var först ut. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
Hoppborgar på Solvalla. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
Lindesberg var först ut. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
En målsättning med publiksatsningen STL Sommartrav var ökning med 20 procent.
Vädret har verkligen varit med travet den här sommaren och halvvägs in i turnén är siffrorna positiva.
– Ser man till publikutvecklingen i övrigt så känns det bra om vi lyckas bryta en nedåtgående trend, säger projektledaren Jan-Olof ”Molle” Molin.
Av: Rickard Hansson
Publicerad: Travronden Sport & Spel - Digital
Travronden Sport & Spel
Nu får du hela Travrondens digitala utbud gratis i två månader. Du får alla nyheter och uppdateringar på travronden.se, travrondenspel.se samt e-tidningarna Travronden Sport, Travronden Spel och Travronden Helg.
Fri läsning gäller första två månaderna, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.