Sveriges ledande travtidning
ANNONS

Så går det för publiksatsningen under STL Sommartrav

Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
Lindesberg var först ut. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
Hoppborgar på Solvalla. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
Lindesberg var först ut. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD

En målsättning med publiksatsningen STL Sommartrav var ökning med 20 procent.
Vädret har verkligen varit med travet den här sommaren och halvvägs in i turnén är siffrorna positiva.
– Ser man till publikutvecklingen i övrigt så känns det bra om vi lyckas bryta en nedåtgående trend, säger projektledaren Jan-Olof ”Molle” Molin.

Publicerad:

Det här är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa.

Logga in

Eller

Travronden Sport & Spel Digital

Travronden Sport & Spel

Läs allt från Travronden!
Vi ger ut tre e-tidningar varje vecka och du har tillgång till allt digitalt på travronden.se och travrondenspel.se.

Detta ingår
✅ Alla artiklar på travronden.se
✅ Alla speltips på travrondenspel.se
✅ Alla tv-program från Travronden
✅ Tre e-tidningar varje vecka
✅ Tre e-magasin varje år (inklusive Vinternumret)
✅ Startbevakning
✅ Nyhetsbrev

Priset gäller första månaden, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.