ATG vill satsa internationellt med Big 9
Går Big 9 på export? Det är åtminstone vad ATG hoppas på. Foto: ATG.se/TR BILD
ATG:s storsatsning på fotboll, Big 9, har inte lyft till de nivåer bolaget önskar.
Nu vill de lansera spelformen internationellt.
– Jag ska inte sticka under stolen med att vi hoppats på lite högre omsättning generellt, säger Christian Erlandsson, sportspelschef på ATG.
Av: Rickard Hansson
Publicerad: Travronden Sport & Spel digital
Travronden Sport & Spel
Få tillgång till allt från Travronden
Vi ger ut tre e-tidningar varje vecka och du har tillgång till allt på våra sajter travronden.se och travrondenspel.se.
Detta ingår
✅ Alla artiklar på travronden.se
✅ Alla speltips på travrondenspel.se
✅ Alla tv-program från Travronden
✅ Tre e-tidningar varje vecka
✅ Tre e-magasin varje år (inklusive Vinternumret)
✅ Startbevakning
✅ Nyhetsbrev
Erbjudandet gäller endast nytecknad prenumeration och går inte att kombinera med andra erbjudanden. Priset gäller första månaden, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.