Sveriges ledande travtidning
ANNONS

ATG om mängden sms-utskick till kunderna

Foto: Lars Jakobsson/TR BILD
Johanna Åberg, marknadschef på ATG. Bilden är ett montage. Foto: Lars Jakobsson/TR BILD

”Jackpottomgång på Mantorp med 50 miljoner i potten. Hur löser du gulddivisionen? V75 startar idag 16:20.” Så kan det se ut i sms-inkorgen när spelbolaget ATG marknadsför sina spel. Det senaste året har sms-kommunikationen intensifierats av ATG.

Hur många sms är rimligt att få? Vilken effekt har sms:en?

Publicerad:

Det här är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa.

Logga in

Eller

Travronden Sport & Spel - Digital

Travronden Sport & Spel

Du betalar endast 1 krona första månaden och får då direkt tillgång till allt på Travronden.se, Travrondenspel.se, i Travronden app samt e-tidningarna Travronden Sport, Travronden Spel och Travronden Helg

Priset gäller första månaden, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.